Usein kysyttyä

Tässä vastauksia usein esitettyihin kysymyksiin. Ilahdun kovasti jos tutustut täällä antamiini vastauksiin, ennen kun lähetät kysymyksesi sähköpostiini.

Vapaita aikoja tulkintaan?

En löytänyt yhtään vapaata aikaa koko loppuvuodelle! Eikö ajanvarauskalenterisi toimi vai onko kaikki tämän vuoden ajat tosiaan varattu?

Kalenteri toimii kyllä. Ajat kuitenkin menevät tosi nopeasti saman tien kun lisään ne kalenteriin, siksi en laita niitä esille kuukautta pidemmälle ajalle.

Lisään siis kalenteriin aikoja aina vain kuukaudeksi kerrallaan. Mikäli aikoja ei löydy, on sen kuukauden ajat varattu. Avaan seuraavan kuukauden vapaat ajat yleensä noin viikko ennen kuunvaihdetta. Ajat menevät nopeasti, joten kannattaa varata aika silloin. Toisinaan kalenteriin vapautuu peruutusaikoja, joten aina kannattaa käydä ensin kurkistamassa ajankohtainen tilanne kalenterista ennen aikojen kysymistä sähköpostilla.

Haluaisin tulkinnan kasvotusten tai skypellä?

En ymmärtänyt aikaa varatessani että kyseessä on puhelintulkinta, voimmeko silti tavata tai edes tehdä tulkinnan skypen/facetimen/zoomin kautta?

Olen luopumassa työhuoneestani ja siirtymässä kokonaan puhelintulkintoihin, koska olen huomannut pystyväni keskittymään ja uppoutumaan häiriöttömään kanavointi/tulkintatilaan paljon paremmin puhelimitse. Tämän vuoksi en myöskään tee tulkintoja videoyhteyden välityksellä. Mitä vähemmän joudun suojaamaan ja sulkemaan fyysisiä aistejani aistiärsykkeiltä tulkintatilanteessa, sen paremmin pystyn välittämään asiakkaalle kaiken sisäisesti aistitun.

Puhelintulkinnat?

Teetkö puhelintulkintoja ja miten se käytännössä toimii? Maksan sen etukäteen ja mitä tapahtuu sen jälkeen, soitanko itse sinulle saamaani numeroon?

Poikkeusolojen myötä olen taas alkanut tehdä tulkintoja puhelimitse. Ajanvaraus tapahtuu kotisivullani olevan sähköisen ajanvarauskalenterin kautta. Kun varaat sieltä ajan, saat varausvahvistusviestin, jossa on maksuohjeet ja numero jossa teen tulkinnat. Eli käytännössä ostat tulkinnan verkkokaupasta, sen jälkeen teen sinulle tarvittavat kartat ja odottelen soittoasi tulkintanumerossani varaamanasi ajankohtana.

30 minuutin tulkinnat?

Teetkö 30 minuutin tulkintoja puhelimitse?

Puolentunnin tulkinnat ovat tarjolla asiakkaille, jotka ovat käyneet tulkinnassa jo aiemmin, ehkä useammankin kerran, ja joilla on jokin tietty aihe tai kysymys. Mikäli haluat lyhyen tulkinnan jostakin tietystä rajatusta aiheesta, puolen tunnin aika voisi olla mahdollinen.

Puhelintulkinnan äänittäminen?

Onko mahdollista/miten session voi nauhoittaa jos pidämme puhelintulkinnan?

Riippuu täysin omasta puhelimesta miten homma parhaiten toimii. Osalla on puhelimessa sovellus, joka nauhoittaa puhelun, osa on pitänyt puhelinta kaiuttimella ja nauhoittanut sillä tavalla. Kaiutinta käytettäessä tosin ääni on alkanut joskus kiertää ja vaikeuttanut kuulemista. En ikävä kyllä osaa tämän paremmin neuvoa, kun kaikki riippuu omista välineistä ja ohjelmista. Itse vastaavassa tilanteessa etsisin sovelluksen, jonka avulla puhelinkeskustelun voi nauhoittaa. Kannattaa tutkia millaisia sinulle sopivia vaihtoehtoja on tarjolla.

Sydänyhteysryhmä?

Mitä on se sydänyhteyskurssi, joka alkaa 5.8? Kesto ja hinta ja sisältö?

Kyseessä ei ole kurssi, vaan transformatiivinen ryhmäprosessi, joka kestää kolme kuukautta niin että tapaamiset ovat joka toinen keskiviikkoilta klo 18-20:30. Syksyn ryhmän tapaamiset ovat 5.8., 19.8., 2.9., 16.9., 30.9. ja 14.10. Koko prosessin hinta on 560€/sis. 24% alv, joka kattaa 15h ryhmäprosessin, energiatyöskentelyn, omat henkilökohtaiset sadhanat ja omassa arjessa käytettäviä henkisiä työkaluja, erityisen meditaatiotekniikan opetuksen ja harjoitukset, virtuaalisen Sydänyhteisön, yksityisen whatsapp -ryhmän ja henkilökohtaisen tuen, sekä mahdollisuuden osallistua jatkossa Sydänyhteysiltoihin ja -retriittipäiviin. Tarvittaessa olen tarjonnut mahdollisuutta osamaksuun. Löydät kaikki prosessia koskevat tiedot kotisivultani ja fb-esitteestä.

Terapia-asiakkaaksi?

Olisiko minun mahdollista tulla luoksesi etätulkintaan ja sitten jatkaa, kun sinulla siihen mahdollisuus on, terapia-asiakkaana? 

Sopii mainiosti että “tavataan” ensin puhelintulkinnan merkeissä ja katsotaan sitten mikä olisi paras tapa jatkaa. Vaikka terapeuttiset ryhmäprosessit ja tulkinnat ovat tällä hetkellä päätyöni, minulla on edelleen joitakin vakituisia terapia-asiakkaita sekä teen läsnäolo- ja tietoisuusohjausta Sydänyhteys® -yksilöprosessin muodossa. Pidän todella tärkeänä sitä että uskon luottamuksellisen yhteistyön toimivan välillämme ja asiakkaan hyötyvän palveluistani. Tulkinta varmasti antaa sinulle jo tuntumaa voisinko olla oikea ihminen työskentelemään kanssasi myös jatkossa.

Teetko tulkintoja?

Kysyisin teetkö yksityistulkintoja? Jos teet, miten tulee toimia? Mitä maksaa ja miten maksan? Ja mitä muuta minun tulisi tietää ja tehdä.

Lämmin kiitos yhteydenotostasi. Totta kai teen tulkintoja, se on ollut päätyöni kautta vuosien. Voit käydä tutustumassa kotisivuillani palveluihini, hinnastoon yms. Siellä on paljon tietoa ja ohjeistusta.

Tällä hetkellä teen kaikki tulkinnat puhelimitse. Voit ostaa tulkinnan verkkokaupastani ja varata tulkinta-ajan sähköisestä ajanvarauskalenteristani. Ajanvarauksen jälkeen saat sähköpostiisi varausvahvistuksen, jossa on puhelinnumero tulkintaa varten.

Tulkinnassa voimme keskittyä juuri niihin asioihin jotka sinua kiinnostavat, joten käsittelemme sinulle ajankohtaisia ja tärkeitä asioita tavalla, josta toivon olevan sinulle paljon hyötyä käytännön elämässäsi ja tässä tilanteessa mitä parhaillaan elät.

Miten löydän vastaanotolle? Saanko puhelinnumerosi?

Olen tulossa vastaanotollesi. Tavoittaako sinua puhelimitse, jos tulee jotain kysyttävää tai ei löydä paikkaa?

Jouduin muutama vuosi sitten ottamaan salaisen numeron, enkä hoida mitään työasioita puhelimitse, siksi yritän antaa tosi tarkat ohjeet ja otan itse yhteyttä silloin jos asiakasta ei ala kuulua.

Pääset Helsingin Katajanokalla (Kruunuvuorenkatu 1 C) olevalle työhuoneelleni ratikalla 4 ja 5, pysäkki on Tove Janssonin puisto. Kun jäät pois pysäkillä, astu tien yli ja suoraan pysäkkiä vastapäätä, Apteekin ja Oluthuone Poseidonin välissä, on portti jonka koodi on tullut sinulle ajanvarauksen yhteydessä saamassasi vahvistusviestissä. (Se lukee myös automaattisessa vastausviestissä, jonka saat kun lähetät minulle sähköpostia.) Portista pääset sisäpihalle, ja siellä pihan perällä on pihatasossa (ei siis rappukäytävässä) ovi vastaanotolleni. Ovessa lukee Halla-Seppälä. Koska tilassani ei ole odotushuonetta tai vastaavaa, päästän sinut sisään juuri ennen sinulle varatun aikasi alkamista.