Vastaanotolle saapuminen ja muuta tärkeää

Olet nyt varannut ajan vastaanotolleni, ihanaa! Lämmin kiitos luottamuksestasi ja siitä että ansiostasi pystyn maksamaan vuokrani ja tarjoamaan kissoilleni jatkossakin sapuskaa. No niin, annapa nyt kun äiti huolehtii.

Olethan varma siitä että 1) olet maksanut varaamasi palvelun verkkokaupassa (noin neljä kymmenestä ei maksa varaustaan, ja jossain vaiheessa annan ajan toiselle asiakkaalle) 2) olet toimittanut minulle puhelinnumerosi sekä kaikki syntymätietosi (päivämäärä / PAIKKA jossa synnyit / kellonaika) 3) olet laittanut tapaamisajan sekä osoitteen ja porttikoodin (3813) kalenteriisi (noin kuusi kymmenestä ei ole, ja lukitun portin takana kiukuttaa kun maksettua vastaanottoaikaa menee hukkaan – suurimmalla osalla puhelimen akku on loppunut yllättäen, joten siksi pliiiiiiiiis laita osoite ja porttikoodi paperille, ja ota se paperi myös mukaan).

Kaikki nämä tiedot ovat sinulle heti ajanvarauksen jälkeen tulleessa varausvahvistusviestissä (noin kahdeksan kymmenestä ei lue tätä viestiä). Muista myös, että jos haluat äänittää tulkinnan, varaa mukaan oma sanelin tai puhelin jolla äänitys onnistuu. 

Jos alkoi jo ärsyttää, voit perua varaamasi ajan varausvahvistuksessa olevasta linkistä, jolloin maksettu summa palautetaan sinulle. Nopeinta se on, jos olet maksanut palvelun kortilla etkä tililtä.

Yllättävän esteen tai sairastumisen sattuessa peru aikasi viimeistään vuorokautta aikaisemmin, jolloin ennakkoon maksetun palvelun hinta tietenkin palautetaan sinulle. Peruuttamattomista tai alle 24 tuntia ennen tapaamisen alkua perutuista ajoista veloitetaan hinnaston mukainen summa. Käytäntö on sama kaikille, riippumatta siitä mistä syystä varattu aika jää käyttämättä.

Odotan innolla tapaamistamme, ja voit uskoa että teen tulkintasi palavalla intensiteetillä ja suurella rakkaudella. Haluan tarjota sinulle ihanan ja koskettavan elämyksen, joka parhaimmillaan on sinulle voimauttava, merkityksellinen, hyödyllinen ja tärkeä vielä pitkän aikaa. Kiitos kun tulet.